wordlid.jpg

Word LID van LTC Rakets!

12 mei 2024

Heb je wel eens overwogen om lid te worden van LTC-Rakets? Dan verwelkomen wij je graag als lid. Het enige dat je hoeft te doen is je gegevens in te vullen op het Aanmeldingsformulier LTC Rakets waarbij je een recente pasfoto (voor de KNLTB-ledenpas) dient te uploaden. Het lidmaatschap geldt vanaf 1 april tot 1 oktober. Er gelden aparte contributiebedragen voor senioren, studenten en junioren. Vanaf 1 juli kun je lid worden tegen betaling van de helft van de contributie. In beide gevallen betaal je eenmalig inschrijfgeld. Alle actuele bedragen en gegevens kunt u vinden op deze pagina

wordsponsor.jpg

Word SPONSOR

12 mei 2024

SPONSOR Sponsoring is niet alleen reclame, maar geeft ook de maatschappelijke betrokkenheid weer. Uw financiële bijdrage is een belangrijke ondersteuning voor o.a. het uitvoeren van park onderhoud, aanschaffen van materiaal en organiseren van activiteiten voor jeugd en recreanten. Om uw bedrijf onder de aandacht te brengen, kunt u adverteren met borden en doeken, zowel op de binnen- en buitenbanen. Tevens vermelden wij u op onze Website en Facebook. Wij kunnen een doorklik inbouwen naar uw eigen website. Ook kunt een specifiek toernooi ondersteunen. Voor meer informatie neem contact met: [email protected] Word LID

f1.jpg

Voorbereidingen Klinkers Makelaardij dubbeltoernooi LTC Rakets

13 augustus 2024

Op 9 en 10 augustus 2024 waren enkele vrijwilligers druk bezig om het tennispark op orde te krijgen voor ons toernooi in week 34. De buitenbanen werden nog eens goed geveegd en tegen onkruidgroei behandeld. De rommel werd van de binnenbanen verwijderd. Het onkruid op de paden, de toegangsweg en op en langs de parkeerplaats is verwijderd. De gaten op de parkeerplaats zijn weer gevuld met nieuw grind. Het opgeslagen oude gravel is afgevoerd naar het milieupark. Het terras is schoongemaakt, evenals de doucheruimtes en de kleedlokalen. Ook de keuken is door 2 dames goed onder handen genomen. Verder is gewerkt aan het vervangen en aansluiten van nieuwe toegangscamera’s en het ophangen van de nieuwe sponsordoeken. Zie voor een impressie en de resultaten de foto’s   Josien, Hub en Astrid, Ian, Ria, Hub L, Maurice en Frank F, Ben, Dieter, Inez en André hartelijk dank voor het vele verzette werk in tropische temperaturen. Voor 16 en 17 augustus staan de volgende vrijwilligersochtenden (van 9 tot 12) uur gepland. Op de planning staan dan onder andere: Opvullen van de gaten, egaliseren en walsen van de buitenbanen Vegen van de binnenbanen In orde maken van het baanmeubilair zoals vegers, bezems, netten enz. Afzetten van plekken waar niet mag worden geparkeerd. Laatste controle voor het toernooi of alles in orde is. Versieren van het park en de kantine. Ben jij dan ook van de partij????

kupers3.png

Nieuwe (sponsor)doeken op tennispark LTC Rakets

13 augustus 2024

Onze coördinator sponsoring heeft enkele nieuwe (sponsor)doeken geregeld. Nieuw is de sponsoring van Tandheelkundig Centrum Schinnen met een doek bij baan 2 en een bord in de tennishal. Ook het doek van Kupers=vakantie bij baan 2 is nieuw. Het sponsordoek van Klinkers Makelaardij op baan 1 is vernieuwd en heeft nu een frisse uitstraling. Het nieuwe doek van LTC Rakets op de container op de parkeerplaats valt ook positief op. Dieter bedankt voor je inzet.

L.T.C. Rakets

Welkom bij de tennisclub van Schinnen

LTC Rakets,  365 dagen tennis per jaar.
Wij beschikken over 4 buitenbanen met gravel en een tennishal met 2 binnenbanen.
Deze binnenbanen hebben een unieke ondergrond Smash-court en LED verlichting.

Zomerseizoen : 1 april tot 1 oktober
Als lid kunt u vrij spelen op de buitenbanen en bij slecht weer gratis gebruik maken van de binnenbanen.

Winterseizoen : 1 oktober tot 1 april
In deze periode kan iedereen (ook niet-leden) de binnenbanen huren.

Regels voor het gebruik en kosten van de buiten- en binnenbanen.
kunt u hier op deze website vinden.

Beheerder 046 443 38 58

Neem contact op met Tennisclub LTC Rakets.